Digitale reklamestativ

Digitale reklamestativ med digitale skjermer ved supermarkeder, kjøpesentre, butikker og messer er et effektivt middel for reklame- og informasjonskampanjer. Lysende og bevegelige bilder tiltrekker seg oppmerksomhet i mye større grad enn statiske bilder, ofte tre til fire ganger mer. Digitale totem-skjermer, enkeltsidige og dobbeltsidige, er ideelle for reklame og informasjonsformål. Med integrerte program for innholdsstyring kan de fremvise videoer, bilder og grafikk. Innholdet som vises på disse skjermene tiltrekker seg oppmerksomheten til de annonserte produktene eller tjenestene døgnet rundt. Digitale reklameskjermer er perfekte for bruk i butikker, hoteller, på flyplasser, utstillinger og mange andre steder.

preload spinner

Oppmerksomhetsskjermer: Økt oppmerksomhet for bedriften 

Med en digital annonseskjerm har du fritt spillerom i utformingen av annonseringen. De digitale skjermene støtter forskjellige filformater, noe som gjør den allsidig å bruke. På denne måten inviterer du interesserte til å bli værende og se på informasjonen over lengre tid. Denne maksimale reklameeffekten kan brukes til ulike kampanjer.

Et slikt digitalt produkt er ikke bare allsidig, men viser også innholdet døgnet rundt. I tillegg sikrer skjermen optimal synlighet av innholdet selv om natten eller i skumringen. På denne måten kan man nå ut til et ekstra antall potensielle kunder med annonseringen.

Ikke bare økes reklameeffekten. Det er heller ingen begrensninger på den daglige perioden. I tillegg kan de elegante designede skjermene benyttes i forskjellige miljøer. De kan stilles ut kontinuerlig i butikkvinduet eller tas med til messen. Velg riktig modell med den skjermdiagonalen du ønsker.


Digital reklameskjerm med priser på drikke og mat. Enkel å vise med multimedieinnhold.

I tillegg til fordelene beskrevet ovenfor, drar du nytte av høy grad av fleksibilitet i utformingen av annonseringen. Har du allerede reklamevideoer eller lysbildefremvisninger for produktene og tjenestene dine? Bare kopier den til en USB-pinne eller et SD-kort. Bare koble den til skjermen, så kan du begynne å rekruttere.

Noen av skjermene har HDMI- og RJ-45-tilkobling i tillegg til USB. I tillegg er de fleste digitale digitale skjermer også LAN- eller WiFi-kompatible. Du kan overføre innholdet via disse grensesnittene. De integrerte displayene muliggjør enkel igangkjøring via "plug & play".

Lag grafikk, videoer eller lysbildefremvisninger i skjermformatet. Vis den gjeldende infusjonsplanen i badstueområdet. Samtidig kan du markedsføre massasjene med en attraktiv video hvert annet minutter. 

Ved å bruke tidligere opprettede maler kan hver ansatt legge til nytt innhold på kort tid. Dette lar deg reagere på besøkstall og hendelser når som helst.

Digitale reklameskjermer: ideelle for mange områder

Digitale reklameskjermer brukes på messer, museer, kantiner, lobbyer, salgslokaler og mange andre områder. Skjermene sikrer tydelig og tiltalende kommunikasjon med besøkende, kunder eller interesserte. De brukes også til tradisjonelle reklameformål eller til å formidle informasjon. Takket være plug & play-funksjonen kan stativene konverteres på svært kort tid.

Et slikt reklamemedium kan være en del av POS-markedsføringsmateriellet eller en del av utstyret til messen. Du kan bruke skjermene til å dele informasjon på begge sider eller kombinere dem til ett stort reklamefelt. De bærbare skjermene kan raskt flyttes ved hjelp av integrerte hjul. På denne måten kan du sørge for at annonseringen alltid er på riktig sted.

Alt i alt har skjermene et elegant og tidløst design. Du kan få skjermer med svart eller hvitt hus. De enkle husene sørger for at reklameinnholdet ditt er i forgrunnen i den respektive oppløsningen. Den digitale reklameplakaten er et skikkelig blikkfang uansett hvor det brukes.

Digitale skjermer for programmet ditt, tilbudene eller bedriftens nettbutikk

Du kan annonsere når og hvordan du vil. De digitale skjermstativene kan annonsere tilbud, daglige programmer eller til og med din nettbutikk. Det er mulig å spille av produktvideoer, forklarende videoer eller veiledninger på stativene.

Og hvis du ikke vil bruke skjermstativene direkte til dine produkter og tjenester. Ikke noe problem! Beroligende bilder fra naturen eller videoer med avslappende musikk kan også spilles av på skjermen. Slik skaper du en hyggelig atmosfære i venterom eller møterom.


Digital reklameplakat med kaffereklame innendørs digital reklameskjerm med USB-, VGA-, RJ45- og HDMI-tilkobling.

Ved å bruke et digitalt reklameplakat er det egentlig ingen grenser for fantasien din. Nytt reklameinnhold kan presenteres raskt og multimedialt på reklameflaten. Bruk den effektive effekten av digitale annonser for bedriften nå. Bytt til multimedial markedsføring av produktene og tjenestene.

Digital reklamestativ vs. LED-reklameskilt

Ikke bare digitale reklamestativ, men også LED-reklameskilt har høy synlighet. Når det plasseres ved POS-en, kan du trekke folks oppmerksomhet til budskapene og informasjonen på avstand. Optimal belysning får objektet ofte til å skille seg ut fra mengden. Og kan sørge for at annonseringen skiller seg ut fra konkurrentene.

En LED-reklameskilt et opplyst stativ som er utstyrt med tekstilbannere eller plakat. Reklamemateriellet kan også brukes over tid, ettersom det kontinuerlig kan utstyres med nye reklamebannere eller plakater. Motivet ditt vises på én eller begge sider av LED-stativet med optimal lysstyrke.

Sammenlignet med LED-reklameskilt, tilbyr digitale reklameskilt ytterligere muligheter og en økt reklameeffekt. Det sikrer ikke bare at innholdet presenteres perfekt. I tillegg til grafikk kan også videoer eller levende bilder vises på skjermen. Reklamen kan være multimedial og med lyd.

Dette gir deg muligheten til å appellere til potensielle kunder gjennom flere sanseinntrykk. Velg et digitalt multimedieskjerm. Oppdag våre digitale reklameløsninger for innendørs eller utendørs bruk nå.