Digitale reklamestativ
Digitale reklameskilt ved supermarkeder, kjøpesentre, butikker og messer er et effektivt middel for reklame- og informasjonskampanjer. Lysende og bevegelige bilder tiltrekker seg oppmerksomhet i mye større grad enn statiske bilder, ofte tre til fire ganger mer.
Ideell for POS-bruk
Innhold kan lastes raskt og spilles av på kort tid. På denne måten kan du holde deg spontan og moderne i salgskampanjen på salgsstedet. Med en effektivt plassert skjerm kan alternativene for informasjonsdeling og annonsering utnyttes ideelt.
På salgsstedet er det viktig å finne riktig medium for å annonsere og gi informasjon på en uttrykksfull måte. Sammenlignet med analoge medier, som plakaterammer, nyter digitale reklamemedier spesielt høy oppmerksomhet. Innholdet vises på den respektive skjermen i beste kvalitet og optimal lysstyrke. Dette sikrer et perfekt reklameutseende.
Men hvordan får du bilder, videoer og grafikk på den digitale skiltskjermen? Filer med forskjellige filformater kan administreres på USB, HDMI-inngang, Micro USB og andre lagringsmedier. Så snart innholdet er lagret på lagringsmediet, må mediet settes inn i inngangen på den digitale skiltskjermen.
Filene kan deretter spilles av direkte. Den enkle og raske overføringen av innhold gjør POS-skjermene så attraktive. På denne måten kan du tilpasse din annonsering til en spesifikk situasjon eller videreformidle informasjon på utvalgte tidspunkter.
Har du ikke tid til å lage tiltalende digitalt innhold i dagens situasjon? I vår nettbutikk kan du laste ned ulike videoer og grafikk om temaene minimumsavstand, desinfeksjon og hygienebeskyttelse som gratis nedlasting.