Produkteksponering
Produktfremvisning ved hjelp av utstillingsmateriell som podier, kuber og vitriner er essensielt for å fremheve varer i utstillingsvinduer, på salgsdisker, messer, showroom, skranker eller hyller der produkter er utstilt (POS). Dette har en viktig funksjon i å påvirke kundenes kjøpsbeslutninger.
Produkteksponering. Spesielle presentasjonsløsninger kreves, spesielt for mindre varer som smykker, tilbehør eller mat, for å tiltrekke oppmerksomhet og interesse hos kundene.
En av de største utfordringene ved presentasjon av småvarer er synlighet. Ofte forsvinner disse produktene midt mellom større varer eller i overfylte hyller. Produkts tøtter og skjermer tilbyr en optimal løsning for å forbedre synlighet og bringe produktene i fokus.
Produkts støtter er små stativer, vanligvis laget av plast eller akrylglass, som brukes til å presentere produkter på en attraktiv måte. De kommer i forskjellige størrelser og former og kan tilpasses etter behov. Vare støtter med små utsparinger som produktene kan henges i er spesielt egnet for småvarer. Dette vil heve dem og gjøre dem mer synlige.
Displayer er derimot vanligvis flate elementer laget av papp som plasseres på et salgs areal. De kan utformes individuelt og gi plass til reklamebudskap eller produktinformasjon. For mindre varer er stativer med små områder eller holdere som produktene kan plasseres eller plasseres i spesielt godt egnet. Dette betyr at de presenteres i øye høyde og kan bli bedre oppfattet.
Bruken av produkts tøtter og stativer for småvarer gir en rekke fordeler. På den ene siden muliggjør de en tiltalende og iøynefallende presentasjon av produktene, noe som vekker kundenes interesse. På den annen side gjør de orientering på salgs gulvet enklere og hjelper kundene raskt å finne produktene de ønsker. I tillegg tilbyr de en plassbesparende løsning da de tilbyr muligheten til å vise flere produkter på en liten plass.